دختر بابا

همه از دایره ی عشق تو بیرون رفتند دل ما بود که چون نقطه ای پا بر جا بود

دختر بابا

همه از دایره ی عشق تو بیرون رفتند دل ما بود که چون نقطه ای پا بر جا بود

معمار سرنوشت خود باشید!!

حال دنیا را پرسیدم من از فرزانه ای

 

گفت یا باد است یا خاک است یا پروانه ای

 

گفتمش احوال عمرم را بگو این عمر چیست

 

گفت یا برق است یا باد است یا افسانه ای

 

گفتش این ها که می بینی چرا دل بسته اند

 

گفت یا مست اند یا خوابند یا دیوانه ای

 

گفتمش احوال عمرم را پس از مردن بگو

 

گفت یا باغ است یا نار است یا ویرانه ای

 

غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده

 

سهم من از با تو بودن غم تلخ غروبه

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهم نیست. دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:14 ب.ظ http://mohbat.blogsky.com/

سلام وبلاگ جالبی داری در ضمن از عکسهایی هم که گذاشته بودی خوشم اومد و در ضمن اگه خواستی در هر زمینه ای عکس تو وبلاگت بذاری با این آدرس بروhttp://www.corbis.com
و در آخر کلام
خوشحال میشم به محفل بی ریا عاشقانه ها بیایی و اگه خوشت اومد همدیگر را لینک بزاریم تا در این دنیا جدیدمون( دنیا وبلاگها دنیا زمزمه ها دنیا دل تنگی ها دنیا حرفای نگفته دنیا الکی خوش بودنها ) با کلام عشق هم صدا بشیم... تا فریادهای دلهای زجر کشیده مان به گوش همه اهالی دهکده عشق برسه و در اوج نبودن سعی کنیم باز هم باشیم به دور از هر گونه هیاهویی... منتظرت هستم اگه عاشقی یا علی... التماس دعا...

دوستت سینا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:44 ب.ظ http://sina-s.blogsky.com

سلام دوست عزیز من سینا هستم وبلاگ جالبی دارید اما با یکسری تغییرات خیلی بهتر می شه
اگه مایلی با هم اشنا بشیم من رو اد کن
با تشکر دوستت سینا راستی در لینک گذاری هم در خدمتیم
ای دی من
boybandari

پارمیدا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام پریسای گل چطوری؟؟؟
پریسا برام عکس از بهرام رادان بذار باشه ؟آخه میدونی که؟!
قربونت برم
بذاری ها
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد