دختر بابا

همه از دایره ی عشق تو بیرون رفتند دل ما بود که چون نقطه ای پا بر جا بود

دختر بابا

همه از دایره ی عشق تو بیرون رفتند دل ما بود که چون نقطه ای پا بر جا بود

کنکور خدا لعنتت کنه تو دست و پامو بستی!!!!!!!!!!!

سلام دوستان من خیلی بدم نه؟؟؟ به جون خودم اصلا نمی رسم آپ کنم

فکر کنم باید نیومده بریم اخه میدونید امسال خیر سرم کنکور دارم و یه آموزشگاه ثبت نام کردم که  اصلا وقت وبلاگ آپ کردن بهم نمی دن

از تمام شما برای همراهی چند ماهتون ممنونم همتونو دوست دارم چون افتخار دادید و  حتی به خودتون زحمت دادید دکمه ماوس رو

فشار بدید و  وبلاگ من حقیر رو باز کنید  باعث سربلندی و افتخار برای من بود ... دلم نمی خواد وبلاگو ببندم ولی...

برام دعا کنید امسال کنکور قبول بشم دعا کنیدددددد 

برای همتون آرزوی خوشبختی میکنم

خدانگهدارت خواهرو برادر عزیزم ....................................................

دنیا بی وفا میگذرد                  چون میگذرد هیچ غمی نیست              چون میگذرد درد کمی نیست .