دختر بابا

همه از دایره ی عشق تو بیرون رفتند دل ما بود که چون نقطه ای پا بر جا بود

دختر بابا

همه از دایره ی عشق تو بیرون رفتند دل ما بود که چون نقطه ای پا بر جا بود

امراه

قبل از هر چیز یک جرعه سلام!

امروز به خواسته ی سوگلی دوست خوبم امراه میذارم!شکل و شمایل جدیدش یکم پیر نشونش میده!!نه؟؟

یه نفر بهم گفت برای وبلاگت موضوع بذار بی ربط ننویس!!خوب دلبندم دارم از خواننده های ترکیه عکس میذارم دیگه!!حالا اگه توش ۲ یا ۳ 

عکس فریدون دیدی موردی نداره زیر سیبیلی ردش کن بره اخه نمیشه و نمی تونم از اون نذارم( این شعر هم برای اون)

                               گر تو باشی میتوان صد سال بی جان زیستن

                               بی تو گر صد جان بود یک لحظه نتوان زیستن

 

 

نظرات 28 + ارسال نظر
سیاوشی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:26 ب.ظ http://arezoo62.mihanblog.com/

سلام پریسا عزیز
امیدوارم خوب خوب باشی مرسی از اینکه به داداشت سر زدی... من نمیدونم در برابر این همه لطف شما دوستان چی بگم... در مورد وبلاگت هم عکسای جالبی از emrah
گذاشتی ولی من از این تریپش با ریش خوشم نمیاد قیافه اش مسن تر نشون میده... به هر حال موفق باشی...
چشم هر وقت شما دوستان آپ کنید من میام ونظرم را میگم... در ضمن مرسی از لینکت... شاد باشی غمی نداشته باشی غم هایت کوتاه...

نوشین چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام به پریسا ی گل
ایییییییییییییییییییییییی این امراه چرا اینجوری شده؟؟؟؟؟
بدم اومد
حالا کی میگه من خوشم بیاد

نوشین چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:36 ب.ظ

فقط خودت پریسا جونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
معرکه ای به مولا

نوشین چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:38 ب.ظ

بخاطر تو مینویسم یا تو یا هیچکس دیگه
قدر وبلاگ تو میدونم یا تو یا هیچکس دیگه

نوشین چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:39 ب.ظ

بسه دیگه پرو نشی خودتو لوس کنی
عکس از گوخان بذار خودت بهم نشونش دادی

از طرف یه آشنا چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام خانم پریسا
اینکه به خواننده ها اهمیت میدی و اونا رو معرفی میکنی خیلی خوبه ولی بهتر نیست این کارو برای ایرونی های خودمون بکنی؟؟؟
بهر حال موفق باشی

حامد پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:49 ب.ظ http://joojetighi.blogsky.com

سلام....
خیلی باحال بود....در ضمن ممنون که من و هم فراموش نکردی..
قربانت..حامد....

پژمان جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.sarsepordeh-pa.blogfa.com

سلام
بازم مثل همیشه خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی باحاله

کرشمه جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام پریسا جان
خیلی هم وبلاگت خوبه کی این اجازه رو به ودش داده که بگه بی ربط می نویسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عالیه عالیه عالیه

کرشمه جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ

دوستت دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه
صدای خنده های تو برای من یه مرهمه
وای این عکس امراه خیلی باهاله
اخه سوگل هم آدم که براش امراه بذاری؟؟؟؟؟

یاسمین جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.yasaminlove.blogfa.com

سلام سلام دوست گلم وب زیبایی داری
به منم سر بزن منتظرم
see you soon

سارا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام چرا اپ نمی کنی؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ب.ظ

چطور مطوری روزگار به کامته؟؟
وبلاگ صورتی برای دختر صورتی یادته؟؟؟؟؟؟؟
اینو کی بهت گفت؟!!!!!!!!!!!!شیطون

ساینا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ب.ظ

من نوشتم ها اشتباه نکنی

سارا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:36 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخیییییییییییییییلللللللللللییییییییییییییی
بببببببببببببااااااااااااااااااااااههههههههههههاااااااااااااااااللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
قربونت برم الهی

مهسا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام به خواهر گلم
الان سارا پیشم
ایول فقط امراه امراه امراه
نخیر هیچم پیر به نظر نمی یاد
تکرار نشه

سارا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ب.ظ

sinin the farget
aaaaaaaaaaaaaa
rohomin ono tekezin
با بای سارا

یاسمین یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.yasaminlove.blogfa.com

سلام سلام
مرسی عزیزم به من سر زدی
باشه گلم لینکم کردی خبرم کن

اینه های ناگهان یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:14 ب.ظ http://ayenehayenagahan.blogfa.com

روزی تو را محاکمه می کنند

به حبس ابد محکوم میشوی

جرمت مشخص نیست شواهد زیادی هم از جنایت وجود ندارد

فقط اثر انگشتت را روی قلبی یافته اند

یاسمین یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.yasaminlove.blogfa.com

دلدار را بگو زندگی کوتاه اما عشق ابدی است


سلام سلام گلم
من آپیدم
بیا پیشم
خوشحال میشم منتظرم من آپممممممممممممممممممممممممممممم

ملینا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ب.ظ http://twogirl.blogfa.com

الهش من فدات بشم...کی وب زدی قربونت برم...میگفتی یه گاوی..گوسفندی چیزی میکشتیم...ولی خیلی خوشکله ...موفق باشی.

سوگل دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام جیگر پریسا الهی من فدای تو برای من گذاشتی امراه
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!این از باهالیته وایییییییییییییییییییی
مرسی

سوگل دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ب.ظ

اهای تویی که از من با هر رنگ و فریبی
می خوای دل ببری باز ولی با من غریبی
یاد چی میافتی؟؟؟؟؟؟؟؟
به اون کرشمه بگو تو فوضولی به خواهرتم بو ایولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل فقط امراه امراه امراه امراه امراه امراه امراه امراه امراه امراه
بای دوستت دارم تا ابد

سیاوشی سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:39 ق.ظ http://arezoo62.mihanblog.com/

سلام پریسا عزیز...
عیدت مبارک التماس دعا....................

پژمان سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.sarsepordeh-pa.blogfa.com

Doroood bazm omadam chera inghad dir ap mikoni
man ap kardam ba lohrasbi age khasti begoo fool albume habibo bezaram amade shode [گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

پژمان سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.sarsepordeh-pa.blogfa.com

migam age yeki khast bishtar az ye nazar be de taklifesh chiye in moredo eslah kon ke bad az har nazar nakhaym baz safe nazarato baz konim eeeeeeeeeeeeeeey val
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

داریوش یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:30 ق.ظ http://tagargenefrat.blogfa.com

سلام مثل همیشه بهترین انتخاب رو داشتی
منو ببخش که با تاخیر خدمت رسیدم اطلاع نداشتم که اپ کردی
امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق و سربلند باشی

هدایی چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلام خوشال شدم بهم سر زدی عزیزم :)
منم امیدوارم بتونیم دوستای خوبی بشیم واسه هم ... آدی من اینه: hoda_rozesefid یاهو هست.
موفق باشی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد