دختر بابا

همه از دایره ی عشق تو بیرون رفتند دل ما بود که چون نقطه ای پا بر جا بود

دختر بابا

همه از دایره ی عشق تو بیرون رفتند دل ما بود که چون نقطه ای پا بر جا بود

حرف عشق تو رو من باکی بگم همه حرفها که آخه گفتنی نیست

سلام !

واقعا ببخشید که من انقدر هر دفعه دیر اپ میکنم ...

من و دوستم ندا  اسیر یه موضوعی شدیم که....باید همین روزا یعنی همین فردا.............خیلی دلم گرفته ای کاش فردا نشه.

حالا ندا ازم خواسته این شعر رو که داریوش خونده و نمیدونم شعرش از کیه براش تو وبلاگ بنویسم این شعر رو خیلی دوست دارم معنی

اش خیلی قشنگه  همیشه ورد زبونمه

((چشم من بیا منو یاری بکن                                  گونه هام خشکیده شد کاری بکن

غیر گریه مگه کاری میشه کرد                                     کاری از ما نمیاد زاری بکن 

اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد                              تا قیامت دل من گریه میخواد

هر چی دریا رو زمین داره خدا                                        با تمام ابرای آسمونا

کاشکی میداد همه رو به چشم من                           تا چشمام به حال من گریه کنن

اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد                               تا قیامت دل من گریه میخواد

قصه ی گذشته های خوب من                                  خیلی زود مثل یه خوب تموم    

حالا باید سر رو زانو بزارم                                         تا قیامت اشک حسرت ببارم

دل هیشکی مثل من غم نداره                                   مثل من غربت و ماتم نداره

حالا که گریه دوای دردم                                           چرا چشمم اشکشو کم میاره

اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد                               تا قیامت دل من گریه میخواد

خورشید روشن ما رو دزدیدن                                    زیر اون ابرای سنگی کشیدن

همه جا رنگ سیاه ماتم                                           فرصت موندنمون خیلی کمه

اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد                               تا قیامت دل من گریه میخواد

سرنوشت چشماش کور نمیبینه                              زخم خنجرش میمونه رو سینه

لب بسته.سینه ی غرق به خون                                 قصه ی موندن آدم همینه

اون که رفته.... دیگه هیچ وقت نمیاد                          تا قیامت دل من.......................................... گریه میخواد

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
فرزاد دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ http://damn2damned.mihanblog.com

رفتنت آغـــــــــــاز ویرانیست، حرفش را نزن ابتدای یک پریشـــــــانیست، حرفش را نزن

گفته بودی چشم بردارم من از چشمان تو چشمهایم بی تو بارانـیست، حرفش را نزن

آرزو داری دگـــــــــــــــــــــر بر نگردم پیش تو راهمان با آنکه طولانـــیست، حرفش را نزن

دوست داری بشکنی قلــــــــــــــــــــــب مرا دل شکستن کار آسـانیست، حرفش را نزن

حرف رفتن میزنی وقتی که محـــــــتاج توام رفتنت آغــــــــــاز ویرانیست، حرفش را نزن

سلام
دیدی اول شدم؟
وبلاگت قشنگه
به من هم یه سر بزن منتظرم

طرفداران شهره سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ب.ظ http://shohrehsolati.blogsky.com/

سلام ممنون که به ما سر زدی
موفق باشی

تمنا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام
عزیزم دل قشنگت نگیره که من دق میکنم
چیه؟قضیه ب.ش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بمیرم الهی

تمنا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:48 ب.ظ

پری چرا تلفن رو جواب نمیدی؟؟؟؟؟؟؟
مگه چی شده بخیال !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!
!!!!!!!
!!!

پژان پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.sarsepordeh-pa.blogfa.com

دروووووووووووووووووووووووود
eeeeey val baba chera lkjhabar nadadi dashtam, aval mishodama faghat 2 nafar aaah rasti on nima ke khaste boodi barat peyda kardam ama albumeshon hanooz nayomade faghat 2 ta ahange enshala age khoda bekhad emshab barat miferestam

پژمان پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.sarsepordeh-pa.blogfa.com

دروووووووووووووووووووووووووووووود
bazam ey val khodaeish akhareshhhhhhhhhhhhi ro dastam nadari

پژمان پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.sarsepordeh-pa.blogfa.com

درووووووووووووووود
rasti manam ye 7.8 10 bari ap kardam
:D

پژمان پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.sarsepordeh-pa.blogfa.com

درووووووووووووووووووووووووووود
bazam manam ke
مرا ببخش بخاطر تمام حرفهایی که به تو نگفتم
مرا ببخش بخاطر نداشتن واژه هایی زیبا تا ثابت کنم
که همیشه با خود و با تو صمیمی خواهم بود
و اگر نمی توانی آنرادر عشقم حس کنی
پشیمان هستم که به اندازهء کافی نثارت نکردم
اما بخاطر عشق خود پشیمان نیستم
بخاطر احساس خود نیز پشیمان نیستم
آنگونه که دستانت را لرزان ساختم و قلبم می شتابد
چیزی را پس نخواهم داد
چرا که با عشق تو هزاران زندگی را در یک زندگی گذرانده ام
و هرگز نمی توانم
برای عشق پشیمان باشم
شاید ساعاتی تو را غمگین کرده ام
اما به تمامی آن خاطرات می اندیشم
می دانم که می بایست می یافتم
بهترین را برایت
و اکنون قول خواهم داد
و اگر این را در چشمانم نمی بینی
در باقی زندگیم پشیمان خواهم بود
همه ما اشتباه می کنیم
مهم نیست که چقدر سخت تلاش می کنیم
اما قلبها می شکنند
هنگامیکه پشیمانی به سراغمان می آید
و ما یکدیگر را به دلیلی نمی بخشیم

khosh bashi
manam apamaaaaaa

فرزاد پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ب.ظ http://damn2damned.myblog.ir

سلام پریسا جون
خیلی خوشحالم کردی پیشم اومدی
اگه با تبادل لینک موافقی منو لینک کن خبرم کن تا من هم لینکت کنم
آرزوی من آرزوی تو

ملیحه جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:04 ق.ظ

خیلی با حالی

وصال جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:19 ب.ظ http://gonjishk.blogsky.com/

سلام
یه نظر سنجی عشقی گذاشتم تو وبلاگم خوشحال میشم یه سر بزنی

محمود چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ق.ظ http://sh-kavir.co.sr

وبلاگ جالبی داری باز هم به من سر بزن

سعید چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:07 ب.ظ http://zara.blogfa.com

اگه کسی دیوونت بود ، بازیش نده اگه عاشقت بود ، دوسش داشته باش اگه دوست داشت ، بهش علاقه نشون بده اگه بهت علاقه داشت ، فقط بهش لبخند بزن اینطوری همیشه یه پله ازش عقبتری ، اگه یه روزی خسته بشه و یه پله بیادعقب ، تازه میشه مثل تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد